"Κεφάλαιο 2"


Αναφορά (αποκωδικοποιημένη) της Στέλλα Λεμπώ, ετέρας 1ης τάξεως, στη διοίκηση της συντεχνίας των ετέρων, 21η του Υδροχόου του έτους 1331 της Νέας Εποχής2.

Πρώτο Μέρος

Αξιότιμες συντρόφισσες

Τη νύχτα της 19ης προς 20ης του Υδροχόου3, βρισκόμουν στο Λάντανο4, όπου και συμμετείχα στα όργια της εταιρίας τηλεπικοινωνιών για τον εορτασμό της ολοκλήρωσης του παγκόσμιου δικτύου τρισδιάστατων ολογραμμάτων, σαν συνοδός του Α΄ αντιπροέδρου της εταιρίας, μεγαλομετόχου Αντόν Μπλανς και της συζύγου του Μέλι Μελί (που όπως θα γνωρίζετε, είναι πρώην συνάδελφος, που απαρνήθηκε τη συντεχνιακή ζωή και δέχτηκε το χάραγμα).
Μετά από ένα ολονύχτιο γλέντι ρωμαϊκών προδιαγραφών, αποσυρθήκαμε στη σουίτα του ζεύγους, όπου εγώ θα κοιμόμουν με το μεγαλο-μέτοχο Μπλανς ενώ η σύζυγός του προτίμησε για το κρεβάτι της έναν έφηβο πόρνο, τον συνάδελφο Τσακ Πίτυ. Αν και είμαι συνηθισμένη σε πολύωρα όργια και στην κατάχρηση αλκοόλ, αυτή τη φορά η ένταση της γιορτής ήταν τέτοια, ώστε στο τέλος ήμουν κατάκοπη και με δυσκολία κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά. Έτσι μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση όταν αντιλήφθηκα πως ο υπερήλικας αντιπρόεδρος, που είχε γλεντήσει μαζί μου αλλά και με δυο ακόμα συναδέλφους πολύ περισσότερο από όσο του επιτρέπει η ηλικία του, κι είχε πιει ακόμα πιο πολύ, αντί να κοιμηθεί πήγε κατευθείαν στο γραφείο του. Σαν κάτι να περίμενε. Εγώ φυσικά έκανα πως ήμουν πεθαμένη απ' την κού-ραση και μεθυσμένη κι ότι δήθεν με πήρε ο ύπνος αμέσως. Αλλά ακόμα κι έτσι, αυτός πήρε τα μέτρα του: έκλεισε καλά τις πόρτες του γραφείου κι έβαλε μουσική, ώστε να μην μπορώ να ακούω τα όσα θα λέγονταν εκεί μέσα. Τότε σιγουρεύτηκα πως κάτι σημαντικό θα συμβεί κι έπρεπε οπωσδήποτε να κρατηθώ ξύπνια και να ακούσω τη συνομιλία, ίσως και να δω το εισερχόμενο ολόγραμμα. Κόλλησα το αυτί μου στην πόρτα και περίμενα. Δεν άργησε να ακουστεί το σήμα εισερχόμενης κλήσης κι αμέσως μετά ανε-παίσθητοι ψίθυροι, που ούτε καν στα δικά μου αυτιά δεν έφταναν σαν κανονική ομιλία, παρόλο που είμαι εξαιρετικά εξασκημένη στο να κρυφακούω. Δυστυχώς, τα όσα κατόρθωσα να ακούσω δεν μου επιτρέπουν να σχηματίσω ολοκληρωμένη εικόνα για το τι ειπώθηκε. Λίγες μόνο φράσεις φτάσανε στ΄ αυτιά μου καθαρά και σχεδόν καμιά ολοκληρωμένη. Το σίγουρο είναι πως ο μεγαλομέτοχος Μπλανς μιλούσε στον εισερχόμενο με απόλυτο σεβασμό, τον προσφώνησε "Βαθύπλουτε Μεγιστάνα", που σημαίνει ότι αυτός είναι ανώτερός του στην ιεραρχία των εταιριών και της Υπέρτατης Αρχής, κάτι πάρα πολύ σημαντικό αν λάβουμε υπόψη μας πόσο ψηλά είναι ο αντιπρόεδρος, τόσο σε αξιώματα και πλούτη, όσο και σε επιρροή!
Για μια στιγμή, ο "Βαθύπλουτος Μεγιστάνας" έχασε τον έλεγχο της φωνής του και τότε τον άκουσα να λέει: "Αν δε φύγει απτη μέση, θα μας γίνει εμπόδιο. Λυπάμαι, δε γίνεται αλλιώς!" Κι έπειτα από μερικές λέξεις: "Ο κύβος ερρίφθη!" Ο Μπλανς τότε απάντησε: "Παμπλουσιότατε! Ας προσπαθήσουμε να αποφύγουμε αυτή την άσχημη και ριψοκίνδυνη ενέργεια! Ας περιβάλλουμε τη δράση μας με ευελιξία και διπλωματία!". Αλλά δεν κατάφερα να ακούσω παρακάτω κι έτσι δεν έμαθα κάτι σχετικό με αυτόν που πρέπει να “φύγει από τη μέση Κάποιος τόσο ψηλά στην ιεραρχία που να είναι ανώτερος του Μπλανς και του ανώτερού του άγνωστου εισερχόμενου? Δεν τολμώ ούτε να υποθέσω ποιος!
Έπειτα από λίγο ο εικονικός τηλεβίζιτορ είπε:
- "Πρέπει να ξέρω ότι μπορώ να βασίζομαι σε σένα την κρίσιμη στιγμή!"
- "Θα κάνω σε κάθε περίπτωση ό,τι πρέπει έστω κι αν διαφωνώ με τη σκληρότητα του σχεδίου. Πάνω απ' όλα το όραμά μας και τα συμφέροντά μας. Ξέρεις ότι ποτέ δεν παρασύρθηκα από γυναικουλίστικους συναισθηματισμούς!" απάντη-σε ο Μπλανς.
- "Είσαι πιο αδίστακτος και άπληστος από όλους μας Μπλανς! Είσαι ο καλύτερός μας!" είπε χαρούμενος ο επισκέπτης.
Ύστερα για αρκετή ώρα δεν κατάφερα να ακούσω τίποτα. Συζητούσαν σε εύθυμο τόνο και συχνά γελούσαν. Είχα αρχίσει να κουράζομαι πολύ με το αυτί κολλημένο στην πόρτα όταν ο εισερχόμενος είπε λίγο πιο δυνατά:
- "Ήδη ο Κατεπάνω ...(δεν είπε το όνομα ή την ιδιότητα του "Κατεπάνω" αλλά σίγουρα πρόκειται για κάποιον ανώτατο ιερέα-αστροφάντη) έκανε το καθήκον του. Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε!"
- "Σήμερα κιόλας λοιπόν θα...?", δεν άκουσα τι "θα"...
- "Ναι, σήμερα! Χθες ήταν πολύ νωρίς. Αύριο θα είναι πολύ αργά. Σήμερα είναι η ώρα! Έσω έτοιμος κι ονειρέψου τα νέα κέρδη μας στον νέο κόσμο που έρχεται!"
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα η σύνδεση έληξε. Τότε μόνο ο αντιπρόεδρος ήρθε στο κρεβάτι, αλλά και πάλι δεν κοιμήθηκε αμέσως. Άναψε ένα πούρο και κάπνισε για αρκετή ώρα, φαινόταν προβληματισμένος. Είχε πια αρχίσει να βγαίνει ο ήλιος όταν τον πήρε ο ύπνος κι αφού σιγουρεύτηκα ότι κοιμάται πήγα στο γραφείο του –ξέροντας πόσο ριψοκίνδυνο είναι αυτό- κι έψαξα με προσοχή αλλά δε βρήκα τίποτα ενδιαφέρον (όπως και το περίμενα).
Την άλλη μέρα ο μεγαλομέτοχος ξύπνησε πριν το μεσημέρι, πράγμα ασυνήθιστο μετά από ένα τέτοιο ξενύχτι. Σκέφτηκα ότι κάπου θα έχει να πάει κι αυτό το "κάπου" ίσως να έχει σχέση με τα γεγονότα της περασμένης νύχτας. Με αυτό το "σήμερα κιόλας θα...?", που ρώτησε τον εικονικό επισκέπτη του.
Με διέταξε να του ετοιμάσω το μπάνιο αμέσως. Υπάκουσα και γέμισα το τεράστιο τζακούζι της σουίτας με νερό στην ακριβή θερμοκρασία που το θέλει, εμπλουτισμένο με τα κατάλληλα άλατα και έλαια. Τον βοήθησα να μπει, αλλά όταν πήγα να τον ακολουθήσω στη μπανιέρα (του αρέσει να τον συνοδεύω στο μπάνιο του) μ' έδιωξε απότομα λέγοντάς μου να ετοιμάσω τις βαλίτσες και να ειδοποιήσω την "κυρία" να ετοιμαστεί γιατί θα φύγουμε αμέσως.
Έτρεξα πρώτα στο δωμάτιο της "κυρίας". Τη βρήκα στο μπάνιο, στην αγκαλιά του Τσακ Πίτυ, σε κατάσταση απερίγραπτης ευθυμίας.
- "Λυπάμαι που διακόπτω Μέλι" της είπα, αν και δεν λυπόμουν καθόλου, "αλλά είναι διαταγή του Αντόν να ετοιμαστείς αμέσως για αναχώρηση."
- "Άκου εδώ πουτανίτσα, διαταγή είναι για σένα -αν φυσικά σε κουβαλήσει μαζί μας- για μένα είναι παράκληση. Είμαι η σύζυγός του!" Κι αμέσως μετά με ρώτησε: "Που θα πάμε δηλαδή?"
- "Δεν έχω ιδέα. Κι εγώ τώρα το άκουσα που με "διέταξε" να ετοιμάσω τις βαλίτσες και να σε ειδοποιήσω."
- "Ναι, καλά! Στην πουτάνα πουτανιές Στέλλα? Εγώ δεν ήμουν στη συντεχνία? Δεν ξέρω ότι τον κατασκοπεύεις? Και τούτος εδώ κατασκοπεύει εμένα" είπε δίνοντας ένα παθιασμένο φιλί στον Τσακ "αλλά χαλάλι του!"
- "Κάνεις λάθος!" φώναξα τάχα θιγμένη "Εγώ δεν κατασκοπεύω κανέναν! Κοιτάω μόνο τη δουλειά μου και πως να περνάω όσο γίνεται καλύτερα..."
- "Εντάξει, εντάξει! Φύγε τώρα από μπροστά μου! Θα τελειώσω το μπάνιο μου με τον Τσακ και θα ετοιμαστώ πες στον σύζυγό μου."
Συνήθως δεν είναι τόσο σκύλα αλλά τώρα μάλλον θύμωσε που της διέκοψα την καλοπέραση με τον ζιγκολό της. Ή μπορεί και να με ζηλεύει για την αδυναμία που μου δείχνει ο σύζυγός της. Πάντως πρέπει να έχουμε το νου μας, ίσως στο μέλλον σπάσει τον όρκο σιωπής που τη δεσμεύει και γίνει επικίνδυνη με τα τόσα που ξέρει για τη συντεχνία.
Φεύγοντας από το δωμάτιο της "κυρίας" έτρεξα να ετοιμάσω τις βαλίτσες. Αναρωτιόμουν κι εγώ αν ο Αντόν "με κουβαλήσει" μαζί του. Όταν βγήκε από το μπάνιο του εγώ ήδη τελείωνα το πακετάρισμα των αποσκευών.
- "Να σου κάνω μασάζ γοριλάκι μου?" ρώτησα,
- "Όχι, δεν έχουμε χρόνο για τέτοια. Είπες στην κυρία να ετοιμαστεί?"
- "Βέβαια. Θα είναι ήδη έτοιμη φαντάζομαι. Θες να πάω να δω?"
- "Δε χρειάζεται. Ετοιμάσου και συ. Θα έρθεις μαζί μας".
Αν και ήξερα ότι του έχω γίνει απαραίτητη, άκουσα με μεγάλη ανακούφιση ότι θα με πάρει μαζί του, αφού έτσι θα μπορούσα να μάθω περισσότερα σχετικά με τα όσα περίεργα έγιναν το τελευταίο βράδυ.
- "Που θα πάμε?" ρώτησα, όχι γιατί περίμενα να μου απαντήσει, αλλά γιατί θα του φαινόταν αφύσικο αν δε ρώταγα.
- "Να μη σε νοιάζει!" έκανε απότομα, για να προσθέσει αμέσως χαμογελώντας πονηρά "Κάπου που θα περάσεις πολύ καλά γουρουνίτσα μου! Που θα συναντήσεις την πιο υψηλή κοινωνία! Τόσο υψηλή που μπορεί και να... ζαλιστείς!"
Τώρα ήμουν σίγουρη ότι πηγαίναμε στη Στάμπουλα Πα. Κι ότι βρισκόμουν στα πρόθυρα της αποκάλυψης πολύ μεγάλων γεγονότων. Ήταν ολοφάνερο: ο παράξενος νυχτερινός επισκέπτης, κάποιος που θα "βγει απ' τη μέση", ο "Κατεπάνω" που "έκανε το καθήκον του", ο "νέος κόσμος που έρχεται"... και τώρα φεύγαμε βιαστικά για την Πόλη του κόσμου, όπου θα συναντούσαμε ανθρώπους της "υψηλής κοινωνίας"! Όλα αυτά βρωμάνε, κάτι σάπιο μαγειρεύεται!
Τελικά η Μέλι Μελί ζήτησε από τον αντιπρόεδρο Μπλανς να μην τον ακολουθήσει αμέσως αλλά να μείνει λίγο ακόμη στο Λάντανο για σόπινγκ. Ο Μπλανς συμφώνησε με βαριά καρδιά, κάτι που έκανε τη Μέλι να χαρεί αλλά και μένα επίσης, αφού αν την είχα μες τα πόδια μου, πιθανά ο άντρας της να προτιμούσε να είναι περισσότερο μέσα στα πόδια της παρά στα δικά μου, κι έτσι θα μπλέκαμε τα μπούτια μας και θα γινόταν πιο δύσκολη η δουλειά μου. Οι δυο σύζυγοι συμφωνήσανε ότι η Μέλι θα τελείωνε με τα ψώνια της το συντομότερο και μετά θα ερχόταν κατευθείαν να βρει τον αντιπρόεδρο, όπου αυτός βρισκόταν εκείνη τη στιγμή. (Απέφευγε συστηματικά να της πει μπροστά μου που θα πηγαίναμε).
Λίγο πριν φύγουμε κατάφερα να δω για μια στιγμή το σύντροφο Τσακ Πίτυ.
- "Προσπάθησε να κρατήσεις τη Μέλι όσο γίνεται περισσότερο εδώ. Έχω λόγους να τη θέλω μακριά από τον άντρα της."
- "Μείνε ήσυχη, έχει χάσει τα μυαλά της μαζί μου. Δε θα βιαστεί καθόλου να γυρίσει στον αντιπρόεδρο! Τι σχεδιάζεις?"
- "Τίποτα ιδιαίτερο, απλά υποψιάζομαι ότι υπάρχει κάποιο ύποπτο μυστικό σε αυτό το ξαφνικό ταξίδι και σκοπεύω να το ανακαλύψω... Μην υποτιμάς τη Μέλι: είναι πιο μεγάλη πουτάνα από σένα!"
Στο δρόμο προς τον λιμένα αερομεταφορών επιτάχυνσης φωτός, ο Μπλανς ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος, με κρατούσε στα πόδια του και με χαϊδολογούσε συνέχεια. Εγώ ανταπέδιδα τις "περιποιήσεις" του χωρίς να τον ρωτάω τίποτα, δεν ήθελα να κινήσω υποψίες.
Περάσαμε από την αίθουσα VIP του λιμανιού κατευθείαν στο όχημα επιτάχυνσης φωτός, χωρίς τις ενοχλητικές διατυπώσεις που ισχύουν για τους κοινούς θνητούς. Στο όχημα ήταν κι άλλοι μεγαλο-μέτοχοι –οι περισσότεροι από αυτούς γλεντούσαν χθες το βράδυ μαζί μας- αλλά δεν πρόλαβα να δω πολλούς γιατί μπήκαμε αμέσως στον ατομικό θάλαμο νάρκωσης. Την επόμενη στιγμή συνήλθα κι ήμουν πράγματι στο λιμάνι της Στάμπουλα Πα, όπως και το περίμενα!
Συγχωρήστε με συναδέλφισσες πουτάνες αν μακρυγορώ, θέλω να σας εκθέσω τα γεγονότα με όσο περισσότερες λεπτομέρειες γίνεται, ώστε να εκτιμήσετε τη σοβαρότητα της κατάστασης και να προβείτε στις ανάλογες ενέργειες αλλά και να μου δώσετε σαφής οδηγίες για τους χειρισμούς που πρέπει να κάνω εγώ.
Περπατήσαμε από την αίθουσα VIP μέχρι το πάρκινγκ του λιμανιού –όχι περισσότερο από 50 μέτρα απόσταση αλλά ένας αντιπρόεδρος εταιρίας δεν συνηθίζεται να περπατάει- όπου μπήκαμε σε ένα κόκκινο σπορ φλάιερ5 που το οδήγησε ο ίδιος ο Μπλανς. Φαίνεται πως η παρουσία του στην Πόλη έπρεπε να είναι όσο το δυνατόν πιο διακριτική. Το ίδιο μάλλον και των άλλων "ευγενών" που ήρθαν στη Στάμπουλα Πα για την ίδια περίσταση, είτε από το Λάντανο με τη δική μας πτήση είτε από άλλα μέρη του κόσμου. Διαφορετικά, επίσημοι σαν τον Μπλανς και τους άλλους που είδα στο όχημα επιτάχυνσης φωτός, δεν κινούνται ποτέ στη Στάμπουλα Πα βιαστικά, με φλάιερς, αλλά με αρχοντιά και μεγαλοπρέπεια: κανονικά θα έπρεπε έξω από το λιμάνι να υπήρχαν πανέμορφες ξύλινες άμαξες με άσπρες και μαύρες φοράδες, για να παραλάβουν τους επισήμους. Κάτι τέτοιο όμως δε θα περνούσε απαρατήρητο!
Πετάξαμε κατευθείαν, όχι στο ανάκτορο της εταιρίας τηλεπικοινωνιών όπως περίμενα, αλλά στο μέγαρο της εταιρίας περιηγήσεων στο παρελθόν, μιας τοπικής εταιρίας που ασχολείται με ενδοφαντασιακές ξεναγήσεις στο απώτατο παρελθόν τής αυτοκρατορικής Κωνσταντινούπολης και της Ινσταμπούλ των Τούρκων σουλτάνων. Ο Μπλανς είναι ο βασικός μέτοχος αυτής της μικρής εταιρίας, την οποία διατηρεί κυρίως για χόμπι. Αφού φάγαμε ένα ελαφρύ γεύμα, ανεβήκαμε στα ιδιαίτερα διαμερίσματά μας.
- "Μα Αντόν" παραπονέθηκα "έχω πολύ καιρό να έρθω στην Πόλη και την αγαπώ τόσο πολύ! Γιατί δεν πάμε μια βόλτα πρώτα?"
- "Όχι χρυσή μου. Μας περιμένει μια πολύ μεγάλη νύχτα. Καλύτερα να κοιμηθούμε."
- "Άσε με τουλάχιστον να πάω μόνη μου. Για λίγο, δεν θα αργήσω!"
- "Όχι. Θα με φροντίσεις κι ύστερα θα κοιμηθείς δίπλα μου. Θα κάνεις και τις βόλτες σου, αλλά μόνο μαζί μου. Σου υπόσχομαι μάλιστα η πρώτη μας βόλτα να είναι στο μεγάλο παζάρι και να σου αγοράσω ό,τι θελήσεις!"
- "Καλά... που θα πάμε το βράδυ?"
- "Σε ένα πολύ ωραίο πάρτι."
- "Ναι, αλλά που? Εδώ δεν είδα να γίνονται ετοιμασίες..."
- "Θα δεις... στο φυλάω για έκπληξη."
Μπήκαμε μαζί στο μπάνιο και μετά από ένα μασάζ με έλαιο λεβάντας και μπελαντόνα, ο αντιπρόεδρος κοιμήθηκε σα μωρό. Δεν μπορούσα να βγω από το κτίριο για να ενημερώσω τη συντεχνία αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ήξερα που θα πάμε για να ζητήσω να μου στείλετε διαπιστευμένη συνάδελφο για βοήθεια. Με την ελπίδα ότι εφόσον θα πηγαίναμε σε κάποιο όργιο θα υπήρχαν εκεί πολλές πόρνες και ζιγκολό, άρα θα έβρισκα κάποια ή κάποιον που να εμπιστεύομαι, πήρα χαρτί και μολύβι, μπήκα στο APR (Absolutely Privet Room), για να μην ξυπνήσει ξαφνικά ο Μπλανς και με δει να γράφω και ξεκίνησα αυτή την αναφορά την οποία θα ολοκληρώσω το βράδυ μετά το όργιο.
Τέλος πρώτου μέρους αναφοράς."

Η αλήθεια είναι πως η τουαλέτα ήταν το πιο κατάλληλο μέρος για μένα τη συγκεκριμένη στιγμή, όχι μόνο γιατί εκεί ήμουν ασφαλής από τον Μπλανς αλλά και γιατί, συνειδητοποιώντας σε τι πήγαινα να μπλέξω, είχα χεστεί από το φόβο μου! Επρόκειτο να συμβεί μια –τουλάχιστον- δολοφονία κάποιου πολύ υψηλού προσώπου σήμερα κιόλας?"!- κι ο ένας από τους δολοφόνους κοιμόταν στο ίδιο κρεβάτι μαζί μου, μου έκανε σεξ, με είχε αντικείμενο στα χέρια του! Φανταζόμουν κιόλας τον εαυτό μου στο θάλαμο επαναγέννησης6, αφού θα ήταν πολύ εύκολο να μου φορτώσουν τη δολοφονία, ή στο βυθό του Βόσπορου με μια πέτρα στο λαιμό! Η εκπαίδευσή μου, η πίστη μου στις αρχές της συντεχνίας, η πείρα μου, τίποτα δεν ήταν ικανό να μου δώσει κουράγιο. Γιατί, άλλο είναι να ψαρεύεις που και που από τους μεγαλομετόχους καμιά πληροφορι-ούλα για κάποιες τακτικές κινήσεις της Υπέρτατης Αρχής ή των εταιριών κι άλλο να ανακαλύπτεις ένα σχέδιο δολοφονίας - και ποιος ξέρει τι ακόμα!
Τύλιξα την αναφορά σε περγαμηνή και την έκρυψα σε έναν δονητή ειδικής κατασκευής, που δεν ανοίγει παρά μόνο με συγκεκριμένο συνδυασμό κινήσεων δεξιά-αριστερά, με λάθος συνδυασμό ενεργοποιείται στο εσωτερικό του ένας μηχανισμός από μικρολεπίδες που καταστρέφει το έγγραφο. Μου τον είχε κάνει δώρο -τιμής ένεκεν- η ίδια η Πρώτιστη Μαντάμ του Συμβουλίου Προστασίας, όταν κάποτε ειδοποίησα τη συντεχνία, ότι ο Επίτροπος Ηθικών Αξιών της Υπέρτατης Αρχής, σκόπευε να κάνει εφόδους στα λαϊκά σπίτια για να συλλάβει τις ανήλικες πόρνες και τις Τσατσά που τις φιλοξενούσαν. Το είχα μάθει κάνοντας σεξ με τον ανήλικο γιο του!
Έβαλα το δονητή στο ντουλαπάκι και βγήκα από το APR. Ο Μπλανς ευτυχώς κοιμόταν βαριά διόλου παράξενο αν σκεφτεί κανείς ότι την περασμένη νύχτα ήπιε, έφαγε, γάμησε, αλλά δεν κοιμήθηκε σχεδόν καθόλου. Και δεν είναι πια έφηβος (εδώ και πενήντα χρόνια)! Σίγουρα θα είχε πάρει κι ένα δυο υπνωτικά χάπια, για να μην ταράξει τίποτα τον ύπνο του...
Ξάπλωσα δίπλα του κι όσο τον κοιτούσα τόσο περισσότερο έβλεπα ένα τέρας! Σκέφτηκα ότι έπρεπε να ελέγξω το φόβο μου και κάθε αρνητικό συναίσθημα, καταρχήν για να μη με καταλάβει αλλά και γιατί χρειαζόμουν καθαρό μυαλό για να ανταπεξέλθω στις περιστάσεις. Θυμήθηκα την τεχνική της γιόγκα που είχα μάθει στη σχολή της συντεχνίας, όταν εκπαιδευόμουν για πόρνη 1ης τάξης. Είναι μια πολύ αρχαία τεχνική από τις Ινδίες που χρησιμοποιεί στάσεις ακινησίας του σώματος με στόχο την πλήρη ακινητοποίηση του μυαλού. Όταν ήμουν πολύ νέα, με είχε βοηθήσει πολλές φορές να ξεπεράσω επώδυνες συναισθη-ματικές καταστάσεις, όπως το θάνατο της μητέρας μου, την απόρριψή μου από μια πανέμορφη εργάτρια που είχα ερωτευθεί παράφορα όταν ήμουν δεκαοχτώ ετών ή την εγκατάλειψή μου από τον βρώμικο, ξιπασμένο κι άσχημο βάτραχο που είχα πιστέψει για άντρα της ζωής μου κι αγαπούσα με όλη μου την ψυχή, και πίστευα πως με τα φιλιά μου θα γινόταν, αν όχι πρίγκιπας τουλάχιστον φυσιολογικός άνθρωπος. Πήγα στο σαλόνι κι άρχισα μεθοδικά να ασκούμαι...
Μετά από μιάμιση ώρα γιόγκα αισθανόμουν πολύ καλύτερα, ήμουν ήρεμη και σχεδόν ευδιάθετη. Επέστρεψα στην κρεβατοκάμαρα για να κοιμηθώ κι εγώ λιγάκι κι όπως συνηθίζω όταν βρίσκομαι σε κρεβατοκάμαρες μετόχων, ξάπλωσα κι άνοιξα τη συσκευή εικονικής πραγματικότητας για να με "νανουρίσει". Άλλαζα συνεχώς διαύλους επικοινωνίας μήπως και βρω κάποιο πρόγραμμα να μου αρέσει. Χαμένος χρόνος! Όλο σκουπίδια! Τελικά δε χάνουν και τίποτα σπουδαίο οι εργάτες που δεν έχουν (οι περισσότεροι) αυτές τις μαύρες τρύπες στο σπίτι τους! Κι ενώ ετοιμαζόμουν να κλείσω τη συσκευή, νάσου ένα πρόγραμμα με τραγούδια και σόου της Όλαλά, που είναι η αγαπημένη μου σεξ-τοπ σταρ αλλά και επιστήθια φίλη μου! Αυτό ήταν ό,τι χρειαζόμουν, μου έφτιαξε το κέφι! Την έβλεπα να "παίζει" στη σκηνή με όλα αυτά τα τέλεια αγόρια, να χορεύει και να τραγουδά συγχρόνως, να αλλάζει ρούχα ή να εμφανίζεται σχεδόν γυμνή μπροστά στο αφηνιασμένο κοινό της. Ουρλιάζανε, προ-σπαθούσαν να την πλησιάσουν όσο γίνεται πιο πολύ για να την αγγίξουν, κάποιες κοπέλες τράβαγαν τα μαλλιά τους, πολλά αγόρια χτυπούσαν τα στήθη τους κι έκλαιγαν ή σκίζαν τα ρούχα τους! Τέτοιο παραλήρημα προκαλεί! Έπιασα τον εαυτό μου να τη ζηλεύω λιγάκι. Πόσο θα ήθελα να είμαι σαν αυτή!
Η Όλαλά ήταν κι αυτή πόρνη πριν γίνει μεγάλη σταρ. Τώρα παραμένει μυστικό μέλος της συντεχνίας και χρησιμοποιεί το κύρος της και τις γνωριμίες της για να παίρνει πληροφορίες ή να βοηθάει τα σχέδιά μας. Είναι εδώ και τρία χρόνια παντρεμένη με τον Άλκμαρ, ιδρυτή της συντεχνίας των ρακοσυλλεκτών και πνευματικό πατέρα της συντεχνιακής ζωής. Αυτός έχει γράψει και το "αλφαβητάρι της ελευθερίας" που το διδάσκονται όλα τα παιδιά ανθρώπων χωρίς χάραγμα κι αρχίζει με αυτή τη σοφή φράση: "Ελευθέρου ανθρώπου αρχή η Θεού αναρχία"! Δεν κατάλαβα ποτέ τι σημαίνει αλλά ανατριχιάζω από δέος και συγκίνηση κάθε φορά που τη σκέφτομαι ή την ακούω!
Ο γάμος της Όλαλά και του Άλκμαρ είναι βέβαια κρυφός, γιατί αν γίνει γνωστό πως είναι παντρεμένη με τον εμπνευστή των συντεχνιών δεν θα την εμπιστεύονται πλέον οι "παράγοντες" του εταιρικού συστήματος και δεν θα μπορεί να μας βοηθάει. Αλλά και γιατί, που ακούστηκε μια σεξ-τοπ σταρ να παντρεύεται και μάλιστα έναν γέρο ρακοσυλλέκτη? Ο Άλκμαρ είναι πάρα πολύ μεγαλύτερός της, ο γάμος αυτός έγινε βασικά με εντολή της συντεχνίας των ετέρων που ήθελε να έχει έτσι κάποια επιρροή επάνω του ("το μουνί σέρνει καράβι" λέει ένα αρχαίο ρητό), αλλά την τελευταία φορά που την είχα δει μου εξομολογήθηκε ότι είναι ξετρελαμένη μαζί του και μάλιστα δεν θέλει πια να κάνει σεξ με παράγοντες του χώρου της ούτε και με επιφανείς θαυμαστές της, ούτε έχει πια διάθεση να παίρνει μέρος σε όργια! Θέλει να κάνει έρωτα μόνο με τον καλό της! Φαίνεται πως έχει τον τρόπο του ο γέρο-τράγος και τόσο το καλύτερο γι αυτόν, αλλά ωστόσο μια σεξ-τοπ σταρ πρέπει να έχει ανοιχτή ερωτική ζωή, είναι μέρος της "εικόνας" της. Το ότι η Όλαλά έγινε ξαφνικά (σχεδόν) μονογαμική μπορεί να βλάψει μακροπρόθεσμα την καριέρα της. Αλλά τι σημασία έχει? Η αγάπη είναι πιο σημαντική στη ζωή μας από τη δόξα και τα πλούτη! Εξάλλου, όταν πεθάνει ο Άλκμαρ, αυτή θα είναι ακόμα πολύ νέα, όμορφη και πλούσια και θα έχει την ευκαιρία να ξαναπογειώσει την καριέρα της, βρίσκοντας παρηγοριά για τη θλίψη της σε αγκαλιές σημαντικών αντρών και γυναικών που θα προθυμοποιηθούν να τη βοηθήσουν να σταθεί στα πόδια της!
Το μουσικοχορευτικό πρόγραμμα διακόπηκε για να μεταδοθεί το ενημερωτικό πεντάλεπτο, (προπαγα-νδαστικό πεντάλεπτο το λέω εγώ). Αν και πάντα μου χαλάει το κέφι δεν άλλαξα δίαυλο γιατί ανυπομονούσα να δω τη συνέχεια του προγράμματος με την Όλαλά. Ο αντιπρόεδρος Μπλανς δίπλα μου εξακολουθούσε να κοιμάται βαριά, παρόλο που η ένοχη συνείδησή του θα έπρεπε να του ταράζει τον ύπνο. Αλλά ποιος ξέρει πόσα υπνωτικά είχε καταπιεί! Έτσι ζούσε, όπως κι οι περισσότεροι του σιναφιού του, με χάπια: το βράδυ καταπίνοντας διεγερτικά για να αντέξει το όργιο και το πρωί ηρεμιστικά για να κοιμηθεί. Και στο ενδιάμεσο τονωτικά και βιταμίνες, για να μην τον εγκαταλείψει η κουρασμένη και γέρικη καρδιά του (αν και μερικές φορές αναρωτιέμαι αν πράγματι έχει καρδιά).
Στην πραγματικότητα αυτό που με χαλάει πιο πολύ με τα ενημερωτικά πεντάλεπτα, είναι ότι δεν περιορίζονται καθόλου στο πεντάλεπτο αλλά μπορεί να φτάσουν και τα είκοσι λεπτά. Πρώτα τα αστρολογικά νέα: "Η πανσέληνος θα επηρεάσει τα ζώδια του σταθερού σταυρού μπλα, μπλα, μπλα/ Οι Κριοί μπλα, μπλα, μπλα/ Οι ταύροι.../ Οι δίδυμοι..." Ένα ένα τα δώδεκα ζώδια, αφού πρώτα ακούσουμε λεπτομερώς τις κινήσεις και τις όψεις των πλανητών. Μα πόσο πια μπορεί να αλλάζει το πεπρωμένο μας από ώρα σε ώρα (αφού τα "ενημερωτικά πεντάλεπτα" μεταδίδονται κάθε δυο ώρες)!
Μετά διαφημίσεις: "Coffee Cola και ξεκόλλα!", "Πριν κοιμηθείς, το dreaming software να θυμηθείς!", "Για σκέψη αστραπή, υγεία κι ευεξία, μοριακός επιταχυντής SLK! Κι οι ρυθμοί σου θα είναι ΟΚ!". Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα σλόγκαν των διαφημίσεων πρέπει πάντα να κάνουνε αυτή την ηλίθια ρίμα!
Μετά τις διαφημίσεις, τα οικονομικοπολιτι-κοκοινωνικά νέα: "Ολοκληρώνονται αύριο στο Πέραν της Στάμπουλα Πα οι προετοιμασίες για τον εορτασμό της επετείου της ομώνυμης μάχης, που έγινε εκεί πριν τριανταπέντε χρόνια και είχε ως αποτέλεσμα, την καταστροφή των δυνάμεων της λεγόμενης Ισοπολιτείας και το θρίαμβο των εταιριών και των αρχών της ελεύθερης καταναλωτικής οικονομίας, μπλα, μπλα, μπλα/ Η μεγάλη οριεντάλ τραγουδίστρια Όπα Όπα χώρισε με τον εικοστό έκτο σύζυγό της, γνωστό μεγαλομέτοχο... μπλα, μπλα, μπλα/ Ολοκληρώ-θηκε το παγκόσμιο δίκτυο τρισδιάστατων ολογρα-μμάτων μπλα, μπλα, μπλα/ ο αντιπρόεδρος της εταιρίας τηλεπικοινωνιών Άντον Μπλανς δήλωσε μπλα, μπλα, μπλα/ Μετά το πέρας των εορταστικών εκδηλώσεων, ο αντιπρόεδρος με τη σύζυγό του μετέβησαν στη Νέα Υόρκη όπου θα παραστούν σε φιλανθρωπική δεξίωση του Αστρολογικού Ιερατείου Βορείου Αμερικής για τα παιδιά των ανθρώπων χωρίς χάραγμα..."!!!
Κι αφού δεν μπορεί ο αντιπρόεδρος να βρίσκεται κι εδώ κι εκεί, τότε η είδηση ήταν ψεύτικη κι οι εικόνες που δείχνανε με τον Μπλανς και τη Μέλι Μελί να καταφθάνουν στη Νέα Υόρκη και να τους υποδέχεται ο Ύπατος Αστροφάντης Βορείου Αμερικής, ήταν κατασκευασμένες! Μάλιστα, στα νέα είπαν ότι βρίσκονταν ήδη στη Νέα Υόρκη και πολλοί από τους μεγαλομετόχους που είχαν ταξιδέψει μαζί μας από το Λάντανο στη Στάμπουλα Πα! Ποιον ήθελαν να αποπροσανα-τολίσουν? Γιατί ήθελαν να τραβήξουν την προσοχή στη Νέα Υόρκη ενώ η παγκόσμια ελίτ βρισκόταν στη Στάμπουλα Πα? Αυτή η δεξίωση θα ήταν σίγουρα το άλλοθί τους, που θα τους αθώωνε από κάθε εμπλοκή στη δολοφονία που θα διαπράττανε "σήμερα κιόλας"! Και ξαφνικά μια τρομακτική υποψία γεννήθηκε στο μυαλό μου: πως ήρθαν τόσοι μεγαλομέτοχοι στην παγκόσμια μητρόπολη χωρίς να το γνωρίζει η Υπέρτατη Αρχή? Αφού υποτίθεται πως βρίσκονται όλοι τους στη Νέα Υόρκη, τότε ή συμμετέχει κι ο ίδιος ο Ύπατος στη συνωμοσία –πράγμα αδύνατο, γιατί τότε δεν θα ήταν συνωμοσία αλλά άσκηση της υπέρτατης εξουσίας του- ή είναι αυτός που θέλουν να παραπλανήσουν με τη δήθεν παρουσία τους στη δεξίωση του ιερατείου (να κι ο ρόλος του "Κατεπάνω" που "έκανε ήδη το καθήκον του" - κάποιος ανώτατος αστροφάντης οργάνωσε τη δεξίωση για να τους παράσχει κάλυψη)! Στόχος της δολοφονίας που θα γίνει "σήμερα κιόλας", δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον επικεφαλής της Υπέρτατης Αρχής, τον Ύπατο Φωκίωνα Καλλιμάσιο! Όλα τα σκόρπια κομμάτια του αλλόκοτου αυτού παζλ, τώρα έμπαιναν στη θέση τους κι η εικόνα σχηματιζόταν αποκρουστική, φριχτή, τρομακτική... Φόβος κατέλαβε κάθε κύτταρο του μυαλού μου και με παρέλυσε...
Από την κρίση πανικού με έσωσε η τελευταία είδηση του "ενημερωτικού πεντάλεπτου": "Ο Ύπατος καταφθάνει αυτή την ώρα στο Έντο-Τακ7, όπου θα έχει συνομιλίες με τον Αυτοκράτορα Τα Κιτο Ντο, επικεφαλής της Σοσιαλιστικής Ένωσης Άπω Ανατολής8" και σε ζωντανή σύνδεση βλέπουμε να τον υποδέχεται επίσημο στρατιωτικό άγημα κι ο πρωθυπουργός της Ένωσης. "Στόχος των συνομιλιών η διείσδυση των μεγάλων εταιριών στην αχανή αλλά οικονομικά απομονωμένη αυτή περιοχή...".
Ποτέ άλλοτε δεν θυμάμαι να χάρηκα τόσο για μια ενδεχόμενη επέκταση της παγκόσμιας κυριαρχίας των εταιριών. Ο Ύπατος ήταν πολύ μακριά από την πρωτεύουσα, άρα αποκλείεται να είναι αυτός ο στόχος της δολοπλοκίας. Όποιος κι αν είναι αυτός, σίγουρα είναι κάποιος πολύ ισχυρός άντρας, αλλά τουλάχιστον όχι ο ισχυρότερος του κόσμου. Κάτι είναι κι αυτό. Το ενημερωτικό πεντάλεπτο τελείωσε κι έπειτα κι άλλες διαφημίσεις: "Silk Lady για τις δύσκολες μέρες σας..." Στις δικές μου δύσκολες ώρες όμως δεν θα βοηθούσε η Silk Lady ... Μετά τις διαφημίσεις ξανάρχισε το μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με την Όλαλά. Κι έτσι, παρακολουθώντας την αγαπημένη μου σταρ στη συσκευή εικονικής πραγματικότητας, με πήρε ο ύπνος δίχως να το καταλάβω...

1  21η του Υδροχόου του έτους 133 της Νέας Εποχής: 10 Φλεβάρη 2133μ.Χ
2  Νέα Εποχή: η "εποχή του Υδροχόου", που διαδέχεται σύμφωνα με την αστρολογία την εποχή των Ιχθύων. Δεν υπάρχει κάποια σταθερή ημερομηνία έναρξης αυτής της εποχής –που θα διαρκέσει περίπου 2.160 χρόνια- ωστόσο η αρχή της τοποθετείται συμβολικά στο 2000μ.Χ
3  19η 20η του Υδροχόου: 8η 9η Φλεβάρη
4  Το Λονδίνο
5  Ιπτάμενο όχημα ιδιωτικής χρήσεως
6  Σβήσιμο μνήμης και συνειδητού κι επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου με ψεύτικα βιώματα
7 Τόκυο
8 Η Σοσιαλιστική Ομοσπονδιακή Αυτοκρατορία Κίνας-Ιαπωνίας-Κορέας-Βιετνάμ-Λάος-Καμπότζης-Ταϋλάνδης